PR & Sociale Medier
Mød Rachael
I de sidste 20 år har jeg været så heldig at arbejde med reklamer, digital markedsføring og forbrugerevents. Det har betydet et tæt samarbejde med nogle af de bedste brands, f.eks. BBC Gardener’s World, Top Gear and Good Food, News International og en lang række andre publikationer.
Det glæder mig at kunne bruge mine erfaringer i Easigrass’ PR-afdeling, hvor vi skal arbejde med nye digitale tiltag, med pressen, TV og ”live” events. Jeg ser frem til at udvikle effektive partnerskaber med de større brands, skabe positive historier, stunts og innovationer.
For mig handler effektiv PR om gode, veludførte ideer, udført med de rette partnere, og effektiv kommunikation.
Det er en stor fornøjelse at arbejde for Storbritanniens mest succesfulde leverandør af kunstgræs, der allerede har haft gang i inspirerende og innovativ markedsføring.
Easigrass er på forkant inden for innovation og udvikling af kunstgræs. Det gælder lige fra at udstille (og vinde guldmedaljer) på RHS Chelsea Flower Show til at skabe en fantastisk tagterrasse i John Lewis i Oxford Street og en lang række andre gode ideer.
Maj 2015 var tredje besøg på RHS Chelsea Flower Show for Easigrass, der var glade for at få mulighed for at samarbejde med den berømte kunstner og designer Tony Smith, såvel som stormagasinet John Lewis og deres eksklusive ‘Outdoor Living’ sortiment.
Som en ekstra hyldest til Chelsea kan man se Easigrass i den overdækkede indgang til den berømte østers- og skaldyrsbar Bibendum, som ligger i Michelins Tyre Companys tidligere fantastiske hovedsæde – i dag en af Londons kendte seværdigheder.
I 2015 var Easigrass også en stolt sponsor af Summer Streets Festival i Londons West End. Det var et fantastisk arrangement, der lå fire søndage i juli, hvor Easigrass i samarbejde med Londons borgmester, Westminster byråd, The Crown Estate og Regent Street Association havde udført et enestående trafikfrit, grønt miljø som en hyldest til sommeren.
Easigrass er også med til at udfordre folks opfattelse af kunstgræs, idet de samarbejder med partnere for at udvikle “hele pakken” ved at vise naturens mangfoldighed i det åbne rum og styrke vores interaktion i dette rum.
Easigrass er meget bevidste om “de grønne korridorer” for vilde dyr. De har en udviklet en økopolitik og har fokus på nye ideer og nyskabelser inden for disse nøgleområder.
Så hvad skal der ske i 2016 for Easigrass?
Svaret er Easi: Der er masser af PR-muligheder…..